Oct 6, 2014

Summer in Sitges

ENG
You'll get no pumpkins from me. Cozy sweaters neither. Not now. I can offer you only salty hair, face without makeup, the most neon top I own, long sandy beaches, the most blue sky I've ever seen and all of that just half an hour from Barcelona, in a town called Sitges. Why? Because summer came late and it's not gone yet, because you know I have to travel even when I don't travel and this weekend trip is actually our wedding gift that we spent almost 2 years later :D So here we go! :)
ESP
No os puedo ofrecer calabazas y tampoco jerseys calentitos. No ahora. Os puedo ofrecer pelo con sal, cara sin maquillaje, la camiseta más neón que tengo, playas largas de arena, el cielo más azul que he visto y todo eso solo a media hora de Barcelona, en una pequeña ciudad llamada Sitges. ¿Por qué? Pues porque el verano llegó tarde y se fue tarde, porque tengo que viajar incluso cuando no viajo y de hecho, este finde de playa es un regalo de nuestra boda que gastmos casi 2 años después :D Eso es todo! :)
SRP
Ne mogu da vam ponudim ni bundeve, ni tople džempere. Ne sada. Mogu da vam ponudim so u kosi, lice bez šminke, najdrečaviju majicu koju posedujem, duge peščane plaže, najplavlje nebo koje sam videla i sve to na samo pola sata od Barselone, u gradiću zvanom Sitges. Razlog je taj što je leto ovde došlo jako kasno pa kasnije i odlazi, zato što ja moram da putujem čak i kad ne putujem i pre svega jer je ovaj vikend na plaži naš svadbeni poklon koji smo iskoristili skoro 2 godine kasnije :D To je to! :)

Ph. by Ulises

I wore:
Top: Sabrina
Shorts: Stradivarius
Bikini: H&M
Bag: H&M
Sandals: Lefties
Sunglasses: H&M
Bracelet: Claire's
Share:

31 comments

  1. Draga hvala ti sto mi priredjujes leto jos uvek! :) Prave letnje slikeee! :) ;****

    ReplyDelete
  2. kome trebaju džemperi...daj ti nama sunčanih fotografija! i plaža i mora! <3 ovdje kod nas (trenutno sam u Mostaru) je vrijeme jako hirovito, bilo je par baš ljetnih dana, ali uvijek uleti i neka kiša...neobično, ali ja se radujem svakom sunčanom danu.

    Bajno izgleda ova plaža, sigurna sam da ste se lijepo proveli....fotografije su fantastične, prave ljetne ( jesenje ljeto, ali zašto ne?)....super je kostim, a i ova drečava majica:) i šorc. Odlično izgledaš!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je :D Ne uklapam se u trenutnu modnu scenu ali vala i ne moram ;) Moram priznati da radujem malo hladnijem vremenu ali znam da će mi nedostajati sunce posle 2 dana. Ali dobro, lepota je u različitosti...
      Da, mnogo je lepo, nekako je opuštena atmosfera i ima mesta na plaži, tako da je prijalo svakako :) Hvala ti!

      Delete
  3. Pošalji nam malo tog lepog vremena jer je ovde već uveliko jesen. Sunčana, kao ali ipak jesen :-/
    Prelepo, uživali ste sigurna sam :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Činim sve što je u mojoj moći :D Jesmo, hvala ti :)

      Delete
  4. Replies
    1. Glad you like it! I'm gonna miss it too soon :/

      Delete
  5. What you're showing us is more than fine, by me! LOVE that color combo!
    Two years later? That's really a late gift :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Haha :D Glad you like it!
      Well, we didn't even live together when we got married so I guess we have our own timing hehe and after all life can get complicated :P

      Delete
  6. Leto leto leeetooooooo i prelepa ti :) divan post draga! <3

    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
  7. Meni je presuper kada švrljam po blogovima i gledam već kaputiće, vestice, šalove i onda dođem do tebe, a ti na plaži! :) Kao da nismo na istome kontinentu! :) Neka, neka, treba nam sunca i plaže... ja sam uvijek za i zato uživaj u suncu i moru i soli u kosi dokle god ti divna Španjolska dopusti! :) Kombinacija je divna i prikladana za guštanje u ljetu! A ja ti šaljem najveću pusu iz jesenskog Zagreba! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa da, ja sve kontra ovde :D Da znaš! Ovde je ipak maaalo zahladnelo ali je nije to još ni blizu jeseni, jedino što ima opalog lišća tu i tamo. Drago mi je da ti se sviđa i šaljem i ja veliki poljubac do Zagreba :)

      Delete
  8. hahha, no pumpkins on my blog too, its still summer in my city :)
    i loved your relaxed and cool summer outfit
    keep on touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. something that India and Spain have in common :D
      I'm glad you like it! :)

      Delete
  9. Super ti stoji ova kombinacija :)

    ReplyDelete
  10. Hvaaala ti za letooo ;) Svaki put kada vidim ovu koral boju momentalno me asocira na more :D
    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, biće još leta ;) Slažem se :)

      Delete
  11. Replies
    1. Thanks a lot! That's the thing about summer, we miss it so much when it's gone... ;)

      Delete
  12. Que lindoooo ,hay que seguir disfrutando hasta el último momento de calor playa y sol !
    Y con ese look más todavía !!!!
    besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Así es! Bueno, y a ti te esperan muchos momentos así ahora ;) Gracias

      Delete
  13. Beautiful summery look dear !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig